کفش نادر برندی که به سلامت پاهایتان اندیشید

کفش نادر برندی که به سلامت پاهایتان اندیشید

کفش نادر برندی که به سلامت پاهایتان اندیشید

دنیای مد و صنعت پوشاک دنیای شگفت‌انگیزی است. دنیایی که با رنگ‌ها و طرح‌هایش ما را مسحور می‌کند. اما یک ضعف و یک باگ بسیار بزرگ دارد. آن ضعف این است که در دنیای مد زیبایی و طرح‌های خارق‌العاده به سلامت و راحتی ارجعیت دارند. حساسیت این مسئله در کفش‌ها بیشتر از لباس‌ها است. به عنوان مثال حتما در فشن شوهای بسیاری مدل‌هایی از کفش‌ها و صندل‌ها را دیده‌اید که حتی تصور راه رفتن در آنها دردناک است اما همین کفش‌ها می‌توانند جوایز بسیاری را برای طراحی منحصر به فردشان دریافت کنند. دلیلش هم این است که این جوایز به خلق آثار تعلق می‌گیرد نه به تامین سلامت و راحتی پاهای شما. اما کفش نادر برای طراحی و تولید محصولاتش دغدغه‌ای را خلق کرد که جریانی راه بیاندازد که در آن تضمین سلامت اولویت همیشگی برند باشد.

 

چرا کفش نادر را انتخاب کنیم؟

اگرچه بازار کفش‌هایی که طرح‌های منحصر به فردشان در دنیای مد جایزه می‌گیرند هنوز داغ است، اما برند نادر دغدغه‌ای دارد که صنعت تولید کفش را به چالش می‌کشد. ما در کفش نادر به شما دلایلی می‌دهیم که ابتدا به آنها فکر کرده و بعد با معیارهایی درست دست به انتخاب بزنید.

  • فرهنگ سازی:

هدف از تولید و طراحی کفش نادر، به راه اندازی جریانی است که بتواند این فرهنگ را جا بیاندازند که هیچ چیز به اندازه سلامت شما اهمیت ندارد. یعنی کفش نادر محصولاتی را ارائه می‌دهد که از هر جهت برای سلامت و راحتی پاها و کمر طراحی شده‌اند. این جریان همان جریانی است که در جوامع پیشرفته سال‌هاست که مردم را همراه خودش کرده.

  • کفش‌های استاندارد:

کفش نادر می‌تواند این تضمین را به شما بدهد که تمام محصولاتی که طراحی و تولید می‌کند بر اساس استانداردهای روز دنیا در تولید کفش طبی است. زیرا برند نادر با همین هدف که بتواند کفش‌های طبی زیباتری را تولید کند شروع به کار کرد. یعنی علاوه بر اینکه به ظاهر شما اهمیت می‌دهد، با آخرین تکنیک‌های تولید کفش طبی دنیا برای پاهای شما بستری مطمئن فراهم می‌کند.

  • سلامتی کمر، پاها و ستون فقرات:

استفاده روزانه از کفش‌های طبی می‌تواند از مشکلاتی نظیر درد کمر و پا، آسیب‌های ستون فقرات جلوگیری کند. حتی اگر شما با این مشکلات درگیر هم باشید، جایگزین کردن یک کفش یا حتی صندل طبی (هم برای استفاده در خارج از خانه و هم درر داخل خانه) در برنامه روزانه‌تان می‌تواند تا حد زیادی این دردها و مشکلات را کنترل کرده و کاهش دهد.

  • خدمات پس از فروش:

کفش نادر را به خدمات پس از فروش آن می‌شناسند. این رفتار مسئولانه از این برند کاملا نشان می‌دهد که کفش نادر کاملا به روند تولید و ساخت و همچنین کیفیت مثال زدنی محصولاتش اطمینان دارد. و از طرفی سلامت و راحتی شما آنقدر برای این مجموعه ارزشمند است که تا 6 ماه مسئولیت بخش قابل توجهی از کفش‌هایش را بر عهده می‌گیرد.

خدمات پس از فروش یا به اصطلاح گارانتی کفش نادر عبارت است از:

  • پارگی دوخت
  • باز شدن چسب کفش
  • شکستگی زیره کفش

و موارد دیگری که هنگام خرید حتما نمایندگان فروش آنها را به صورت کامل برای شما شرح خواهند داد.

 

شروع کار کفش نادر از کجا بود؟

سال 1364 برند نادر با یک اندیشه متولد شد و در صنعت کفش شروع به فعالیت کرد. برند نادر با هدف تولید کفش‌هایی که بتوانند در وهله اول راحتی و سلامت وضعیت استخوان و پاها را تامین کنند فعالیتش را آغاز کرد. اما در این سال‌ها هنوز نامی از نادر به میان نیامده بود. سال 1373 سال تولد نام نادر و خلق این برند بود. سالی که محصولات با استانداردهای سفت و سخت‌تر و حرفه‌ای‌تر از پیش با نام کفش نادر راهی بازار شدند.

 

سیر تکاملی محصولات برند نادر؟

در سال‌های اول تولید مجموعه نادر، حتی زمانی که حرفی از نام نادر به میان نیامده بود، این مجموعه کارش را با تولید کفش‌های مردانه چرم شروع کرد. یعنی نخستین محصولاتی که این کارخانه به بازار عرضه کرد فقط و فقط کفش‌های چرمی مردانه بودند. اما سپس این اندیشه پا فراتر گذاشت و محصولاتش را با تنوع بیشتری به بازار عرضه کرد. حالا محصولات برند نادر شامل لاین‌های متعددی هستند که می‌توانند سلیقه‌های مختلفی را با کیفیت‌های متنوع پوشش دهند. محصولات برند نادر ابتدا شامل دو دسته کلی می‌شوند:

  •  چرمی
  •  غیر چرمی

در این دو دسته محصولات با تنوع زیر عرضه می‌شوند:

  • کفش‌های زنانه
  • کفش‌های مردانه
  • صندل‌های زنانه
  • صندل‌های مردانه

یعنی همانطور که پیش بینی می‌کنید محصولات کاملا برای بزرگسالان تولید می‌شوند.

 

کفش نادر چند شعبه‌ دارد؟

در حال حاضر کفش نادر با تعداد 5 نمایندگی در ایران، محصولاتش را عرضه می‌کند. در این 5 نمایندگی تمام محصولات برند نادر شامل کفش‌ها و صندل‌های زنانه و مردانه با متریال چرم و غیر چرم قابل دسترسی هستند. البته لازم به ذکر است که از این 5 شعبه، 1شعبه شیراز و 4 شعبه آن در تهران واقع است. که حتی اگر به این نمایندگی‌ها در شهرتان دسترسی ندارید، می‌توانید با خرید آنلاین از محصولات طبی نادر استفاده کنید و زندگی سالم‌تری را تجربه کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد